Pagina's

zondag 12 oktober 2008

De winkel.

Mijn blog is eigenlijk goed onthaald. Bij deze wil ik iedereen bedanken die er iets over zei, een opmerking maakte, me franse les wou geven, vroeg of ik al wat meer sliep, lachend om "een pakske klei" vroeg...
Ik wil bij deze ook Dirk (Vanhaeren) bedanken voor zijn hulp en aanmoedigingen als ik hier of daar op een probleempje stuitte, hij is ten slotte al een geroutineerd blogger.
En lachend las ik Christiens mail met haar commentaar na mijn "modder-relaas" (zie vorig berichtje)...
Ik weet ondertussen van geen ophouden meer. Er is dus nog meer op komst. Want de winkel, die opsomming van de producten in zo'n lijstje, dat is het toch niet helemaal... Ik wil een aangenaam hanteerbaar document maken, waarbij je veel info krijgt over wat er in de winkel te koop is, wat er nieuw is, info over de kleisoorten, de toestellen... Maar, ik kan dat niet alleen. Dus heb ik hulp gevraagd en die komt eraan. Ik hoop dan ook mijn deuren te openen na de herfstvakantie.
Je kan al even in de ruwbouw rondlopen. Het lijkt nog op een grote lege hal waar hier en daar een verdwaalde display zielig staat te wezen... Er zijn nog geen binnenmuren en als voorsmaakje is het nogal minimalistisch, maar ik heb geen geduld meer, jullie mogen er al eens in:
http://dekoploperklei.blogspot.com/

Geen opmerkingen: