Pagina's

maandag 1 juni 2009

Nieuws.


Soms komen leuke nieuwtjes uit een totaal onverwachte hoek.
Enige tijd geleden stond er een vriendelijk koppel in de winkel. Meneer deed van alle leuke dingen met klei. Omdat ik interesse toonde, werd de koffer van de auto geopend en ik zag prachtige schalen in zelfgemaakte "kurkklei". Zonder enige vorm van geheimdoenerij om het recept voor zich te houden, begon Filiep uit te leggen hoe hij dat deed. Er waren ook enkele potten met naked raku afwerking bij...

Ondertussen heeft Filiep me thuis ontvangen en heb ik een sessie naked raku mee mogen maken...
Vorige week kreeg ik dan deze originele uitnodiging:

Als jullie willen kunnen jullie Filiep en Carine thuis bezoeken, volgend weekend. Maar hij zal er ook bij zijn op de demo naked raku zondag 29 juni.
Als je toch mocht besluiten hem thuis een bezoekje te brengen, is een GPS geen overbodige luxe, tenzij je op tijd vertrekt en wat van het Ruiseleedse landschap wil genieten, zoals ik heb gedaan. Bij deze bedank ik de bereidwillige wielertoerist die me dan toch de juiste richting uit stuurde.

Geen opmerkingen: