Pagina's

dinsdag 11 augustus 2009

De Perseïden.


Het woord is aan u.
Aandachtige lezers hebben het misschien al gezien, er is iets toegevoegd aan de artikeltjes op mijn blog. Onderaan staat het woordje: reacties. Het is dus mogelijk te reageren op wat je net gelezen hebt, zoals je al kon raden.
Tot nu toe heb ik die mogelijkheid niet ingelast, omdat ik niet echt respons verwachtte. Maar af en toe krijg ik echt een leuke mail van een lezer, iemand die een rake opmerking plaatst, iemand die terecht of onterecht, dat laat ik in het midden, iets aan de zaak wil toevoegen, een stelling wil weerleggen of een verhaal bevestigen of aanvullen.
Vanaf nu is het mogelijk dit "en publique" te doen.
Wees een rijzende ster.

Het is trouwens het moment, nu dit een nacht vol vallende sterren zal zijn. De Perseïden. Ik kijk ernaar uit. Het blijft toch een beetje magisch, zo'n ster met een staart...

Geen opmerkingen: