Pagina's

vrijdag 21 januari 2011

Florist.


GEZOCHT: gemotiveerde M/V met talent om bloemenzaak op te starten. U bent uw eigen baas, neemt zelf alle beslissingen en huurt het pand naast een keramiekzaak waarmee synenergie mogelijk is.

Bijvoorbeeld.
Wat ik bedoel is, dat ik heel graag iemand zou vinden die een zaak begint naast de mijne. Het pand aan de straatkant is beschikbaar, dus zaken voor producten met een zekere impulsief karakter zijn aangewezen.
En ik dacht zo aan bloemen.
Een ambitieus bloemenmeisje, begiftigd met gouden handen, overredingskracht en, als het even kan, met gevoel voor autenticiteit, zodat we onze talenten kunnen verenigen.

Ik zie prachtige potten, hand-gemaakt en daarna hand-gevuld. Ik zie cursussen duimpotten maken, colombin opbouwen, stoken... en daarna opvullen met de mooiste bloemcreaties... Creatieve cursisten met vele talenten.
...

Als ik de deur open duw van het gebouw aan de straatkant, zie ik het voor me. Ik zie een nieuwe vriend(in) waarmee ik plannen zal kunnen smeden, superleuke workshops op stapel zal zetten... Ik sta stil een droom even.

Ken je zo iemand? Ondernemend en boordevol talent? Of ben je gewoon zelf zo iemand? Geef me dan zo snel mogelijk een teken van je bestaan.

Ik wil eens babbelen en zien of we wat voor elkaar kunnen betekenen.

Zou de idee gekomen zijn omdat mijn winkel vol bloemen staat momenteel? En omdat het zo heerlijk ruikt als ik door dat tuintje loop?

Geen opmerkingen: