Pagina's

woensdag 10 december 2008

Open en gesloten

OPEN en XTRA OPEN
cadeautjestijd
aangepaste openingsuren:
Vrijdag 19/12 van 14u tot 19u.
Zaterdag 20/12 van 9u30 tot 12u30 (gewone uren)
Zondag 21/12 van 14u tot 17u.
Maandag 22 en dinsdag 23/12 gewone uren.
Zaterdag 27/12 van 9u30 tot 12u30 (gewone uren)
Maandag 29 en dinsdag 30/12 (gewone uren)
wees welkom!!!
...
GESLOTEN
Woensdag 24 t/m vrijdag 26/12
Woensdag 31/12/2008 t/m zondag 04/01/2009
PRETTIGE FEESTEN
en
TOT IN 2009!!!!!
...
Kerst en eindejaar staan voor de deur. Een tijd van feesten, een tijd van wensen en voornemens, een tijd van cadeautjes en zoenen, een tijd van (veel te veel) eten en drinken, een tijd van bomen en ballen, een tijd van lichtjes en vuurkorven... Je kan er vast nog wel een paar bedenken. Het is vooral een tijd waarin tradities hoog in het vaandel worden gedragen.
En het regent opendeurdagen en tentoonstellingen. Creatieve en kunstminnende medemensen hoeven hun heil niet in grootwarenhuizen te zoeken voor de cadeautjesjacht, zoveel is zeker.
Ook dit jaar doet De Koploper mee. Uiteraard.
Je kan gewoon eens langs komen om de lichtjes op de gevel te bewonderen, maar achter die gevel vind je ook van alles om jezelf of andere creatievellingen mee te verwennen. Er zijn juweeltjes in porselein en agaat te koop en ook wat ander eigen (draai)werk. Je kan iemand verwennen met wat gereedschap om te boetseren, te glazuren of te draaien. Er zijn ook weer cadeaubonnen in originele verpakking... Zelfs een deelname aan een cursus kan een origineel geschenk zijn.
Vanaf vrijdag 19 december zal het eigen werk uitgestald worden.

Het was een druk jaar, soms veel te druk. Maar ik hou er toch aan jullie allemaal te bedanken voor de loyaliteit aan mijn zaak, de inspirerende gesprekken, het ongevraagd, maar zeer gewaardeerd reclame maken bij je kennissen, het volgen van mijn blog, het lanceren van leuke opmerkingen over wat je las, het deelnemen aan de cursussen waarbij er vaak leuke interacties tussen docent en deelnemer of tussen deelnemers onderling ontstonden... Op zulke momenten besef ik: ik hou van mijn job!

Maar, mijn gezin durft wel eens te mopperen en ik moet toegeven dat ze wel eens te klagen hebben gehad. Zakdoeken en slips worden al lang niet meer gestreken (doe jij dat dan?), maar gewoon zelf van het droogrek of uit de droogkast geplukt, paletten klei worden in weer en wind, zelfs in de sneeuw binnengetrokken en leeggehaald, de gerechten ontbreken wel eens aan originaliteit, soms vergeet ik zelfs wel eens boodschappen te doen en vallen de muizen dood op tafel, ik val zelf, in slaap voor de televisie omdat ik het niet meer gewoon ben niks te doen, er wordt een bittere strijd voor het computergebruik gevoerd en 's zondags moeten ze soms de sleutel van mijn atelier verstoppen om mijn neus eens te zien...
Een van mijn voornemens is dus mijn jongens, euh, mijn mannen wat te verwennen en eens af en toe iets samen met hen te doen (en, beste mensen, hier bedoel ik dan mijn lieve echtgenoot en mijn 2 mooie zoons). Daarom zal De Koploper enkele dagen gesloten zijn tijdens deze periode. Kijk eerst op deze blog, zodat je niet voor de gesloten deur staat.

Maar de dagen dat De Koploper open is in deze periode, zal ik blij zijn jullie te woord te staan en alvast het beste te wensen voor 2009!

Geen opmerkingen: