Pagina's

woensdag 7 augustus 2019

Stand van zaken.

Het is lastig om de eerste zin te formuleren...
"Hallo, hier ben ik weer?" of "Coucou, c'est moi!" of "Oei, wat ben ik lang stil geweest."

Of begin ik er gewoon aan, met de deur in huis?
Kiezen is vaak moeilijk. naast het feit dat het ook spreekwoordelijkerwijze verliezen betekent, zit je plots opgezadeld met allerlei vraagtekens. Enerzijds kan je er heel onzeker over worden, anderzijds sta je dan stil bij bedenkingen die je op andere momenten niet zou maken. Zoals die eerste zin dus. Of de keuze van een illustratie.

Maar er is meer aan de hand met dat kiezen vandaag.
Ik heb namelijk besloten om aan de toekomst te denken, aan mijn toekomst en aan de toekomst van De Koploper, mijn vriendje sinds 15 jaar, nu al.
Daarom ben ik op zoek naar een "zelfstandig helper".
Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: